Zasady zakupu

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Udostępniamy Państwu kilka metod złożenie zamówienia w naszym sklepie. Polecaną przez nas formą jest kliknięcie „kup teraz” przy wybranym przez Państwa produkcie i następnie wypełnienie formularza z danymi do wysyłki, faktury i wybrania dogodnej dla Państwa formy płatności. Przy tej metodzie zakupu mamy pewność iż wszystkie dane podane są poprawnie co jest bardzo ważne przy realizacji zamówienia. Jeżeli jednak z jakiś przyczyn woleliby Państwo uniknąć tej drogi to zamówienie można złożyć również kontaktując się Działem Obsługi Klienta pod numerem 54 284 16 02 lub 530 333 513 bądź też wysyłając e-mail na adres biuro@artmech.pl.

 

W jaki sposób będę informowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

Niezwłocznie po złożeniu zamówienie dostaną Państwo potwierdzenie tego faktu drogą elektroniczną . Następnie w ten sam sposób informować będziemy Państwa o kolejnych etapach zamówienie czy zamówienie zostało przyjęte do realizacji czy z przyczyn od nas niezależnych musi zostać anulowane. W końcowej fazie otrzymacie Państwo potwierdzenie wysłania towaru wraz z numerem listu przewozowego tak abyście mogli Państwo śledzić przesyłkę na stronie internetowej naszego przewoźnika.

 

Czy mogę wybrać konkretny dzień dostawy towaru?

Tak. Bardzo prosimy o umieszczenie takiej informacji w formularzu zamówienia. Proszę pamiętać, iż przesyłki doręczane są w dniach od poniedziałku do piątku. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn spełnienie tego terminu będzie niemożliwe zostaniecie Państwo niezwłocznie o tym poinformowani.

 

Jaki jest koszty dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od ilości zamówionych opon oraz od formy płatności. Jeżeli zamawiacie Państwo jedną lub dwie opony i wykonujecie wcześniejszą płatność to koszt wynosi 15zł jeżeli zaś chcecie Państwo za zamówiony towar zapłacić kurierowi wtedy jest to koszt 20zł . Jeżeli zaś Państwa zamówienie to trzy lub cztery opony wtedy przy wcześniejszej płatności jest to koszt 30zł, zaś za pobraniem 35zł. Przy zamówieniu większej ilości niż cztery opony koszt każdej kolejnej naliczany jest analogicznie, z tym że dodatkowa opłata 5zł za usługę pobranie naliczana jest jednorazowo do zamówienia niezależnie od ilości opon. Przykładowo jeżeli zamówicie Państwo osiem opon za pobraniem to płaca Państwo za transport 65zł, a nie 70.

 

Jaka firma kurierska będzie dostarczać mi towar?

Towar dostarczać będzie Państwu firma kurierska DPD.

 

Czy przesyłkę musi odebrać osoba na którą jest ona zaadresowana czy może zrobić to ktoś inny?

Przesyłkę może odebrać osoba znajdująca się w tym czasie pod wskazanym adresem niekoniecznie musi być to osoba na którą jest ona zaadresowana. Proszę pamiętać, aby w przypadku przesyłki pobraniowej osoba odbierająca posiadała potrzebną do zapłaty gotówkę.

 

Czy mogę zamówić przesyłkę pod inny adres niż ten na który będzie wystawiana faktura?

Tak oczywiście. Podczas wypełniania formularza będziecie mieli Państwo taką możliwość bardzo proszę ją zaznaczyć i wpisać adres na który ma zostać wysłany towar.

 

Czy po złożeniu zamówienie można jeszcze zmienić, dane do wysyłki lub FV?

Gdyby zaistniała taka sytuacja bardzo prosimy Państwa o pilny kontakt z Działem Obsługi Klienta, jeżeli przesyłka nie będzie jeszcze wysłana to będziemy mogli dokonać takiej zmiany.

 

Czy za zakupiony towar mogę otrzymać FV? Jeżeli tak to w jaki sposób zostanie ona dostarczona?

Oczywiście na każdy zakupiony u nas towar możemy wystawić FV, proszę wybrać taką opcję przy wypełnianiu formularza i dokładnie uzupełnić dane które mają pojawić się na FV. Zostanie ona dołączona do przesyłki, przy liście przywozowym. Prosimy przed wyrzuceniem foli dokładnie sprawdzić czy wyjęli Państwo wszystkie dokumenty.

 

Co mam zrobić, jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?

W takiej sytuacji prosimy o bezzwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, każdą taką sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Jeżeli będziecie chcieli Państwo oddać lub wymienić towar, a pomyłka wystąpiła po naszej stronie to oczywiście my pokrywamy koszty transportu.

 

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?

Dokładamy wszelkich starań by zawsze tak było. Gdy jednak zdarzy się, iż któraś z pozycji jest niedostępna natychmiast zostaniecie Państwo o tym fakcie poinformowani i to Państwo zdecydujecie czy wydłużony termin realizacji jest satysfakcjonujący czy mamy anulować zamówienie.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji wynosi do 2 dni roboczych. Jeżeli zaistnieje potrzeba sprowadzenia dla Państwa opon od producenta lub z za granicy, zostaniecie Państwo bezzwłocznie poinformowani o wydłużonym czasie realizacji i wtedy zdecydujecie Państwo czy jest on satysfakcjonujący.